måndag 20 april 2009

Nya tygprover




Idag har jag fått lite nya tygprover. De som jag här har hängt upp på kakelugnen är jättevackra. De kommer från Milla design : http://www.milla-design.se/ . Gå gärna in o titta på alla vackra tyger. Är det något ni är intresserad av och vill titta närmare på, hör av er till mig.
Jag har ärvt en fåtölj efter min farmor och jag tror att den skulle bli riktigt fin i ett av dessa tyg. Det är bara så svårt att välja vilket.....








Dessa tyger kommer också ifrån Milla Design.

Tygerna är teflonbehandlade, mögelresistenta och har en mycket hög ljusäkthet och lämpar sig därför både för utemöbler, båtar och andra utsatta miljöer.

Finns i flera färger och koordinerade mönster.

Tänk att få lägga sig i dessa stolar och slappa!!









För några år sedan klädde jag om denna solstol. Tyget är ett vanlig möbeltyg, men det har klarat sig jättebra ute i solen. Också denna stol är från min farmor, nu står den hemma hos mina föräldrar. Taket är ett perfekt solskydd och det är många som har tagit sig en lur i den. Jag undrar om man får tid till det i sommar? På radion berättar de nu att det ska bli jättefint väder i helgen. Vi ska ha kalas här på söndag, tänk vad skönt om vi kan sitta ute och fira vår 4-åring!

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt det låter. Tårta och saft i "bersån"!! Får en komma?? :-)
    Hälsa den charmige lille 4-åringen!

    SvaraRadera
  2. Du är alltid välkommen, vännen!!!!

    SvaraRadera