torsdag 20 januari 2011

Ett svart år

Förra året var ett gråsvart år för mig.
När jag startade upp min firma för 15 år sedan så klädde jag mycket med röda tyger. Nu det senaste året är det svarta och grå tyger som gäller. Här nedan följer bilder på några av förra årets "svarta möbler".



















































































































































































































































































Och en del kunder är så här nöjda med resultatet!

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Samma här!!Konstigt eller hur, ett tag var det riktigt dystert tyckte jag, Älskar förresten Stig Lindbergtyget!!

    Nu gör jag i alla fall en soffa i Svensk tenns Mirakel, kanske blir ett färgsprakande år i år?

    Kram Eva

    SvaraRadera