söndag 8 november 2009

Jul i verkstan


Nu kan jag inte hålla mig längre. Nu har det blivit jul i verkstan. Här visar jag lite produkter som jag har tagit hem ifrån Nyblom o Kollén (www.nyblomokollen.se). Är det något ni vill att jag ska ta hem till er ifrån dom så är det bara att säga till.
Här är God Julkudden som blev så populär förra året. Visst är den fin! Kudde och kuddfodral kostar tillsammans 290kr.










God julförkläde som jag tar 160kr för.


















Till barnen finns det också ett förkläde som kostar 80kr.
















Den här förklädesklänningen har jag i en randig variant också och de kostar 160kr styck. Jag har provat den på mina barn(3, 4 och 7 år) och alla passade bra i den!















En snygg bakduk för 39kr.


















En handduk med brodyr på. Den kan ju också användas som servett på julbordet. Den kostar42kr.
















En fint broderad julstrumpa för 95kr. Jag har även en jättefin julgransmatta i samma stil och den kostar 425kr.


Fotograf: Ewa K Andinsson/Parasoll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar