onsdag 13 maj 2009

Småjobb

I väntan på den stora tygleveransen har jag gjort lite småjobb. Denna stol klädde jag om idag, det är en av tolv stycken. Möbelbandet är jättevackert.
















Denna stol fick också nytt tyg idag. Det är en Carl Malmstenstol som heter Kalmar nyckel. Den är jätteskön att sitta på då sitsen är lite formad.

















Och så här fin blev den med ett nytt tyg i blått. Det här tyget har jag visat förut, då i en svart variant. Ikväll kommer fem stolar till som ska kläs om.


















Det här är en annan Carl Malmstenstol som har fått ny klädsel. Jag vet inte vad den modellen heter, jag ska forska vidare och återkommer med det.

1 kommentar:

  1. Vad du jobbar! Och fint blir det!! Tänk - vi fick en skymt häromdagen. Även om vi inte pratade så blev jag gladare i kroppen! Tänk att det är sååå svårt att gå genom lilla byn och få en kopp kaffe....

    SvaraRadera